نوشته شده توسط : مولود

 خرید فالوور اینستاگرام

نگاه کردن به تعداد فالوور پیج اینستاگرام و دیدن اعداد دو یا سه رقمی، جزء غرورآمیزترین لحظه‌ها برای هر شخصی است. بسیاری برای چشیدن این غرور، خرید فالوور اینستاگرام به تعداد زیاد را انتخاب می‌کنند. شاید شما هم اقدام به خرید فالوور کرده باشید و حالا با چندین کا (k) فالوور فیک، به دنبال جذب فالوور واقعی و وفادار می‌گردید. پس اگر در شرایط آرامی به سر نمی‌برید، خود را از مشغله‌ی روزمره خلاص کنید و با آرامش این مطلب را بخوانید.

خرید فالوور واقعی و ایرانی

اگر مرحله‌ی خرید فالوور را پشت سر گذاشته‌اید اما مشتی فالوور فیک و غیرایرانی روی پیج شما به یادگار مانده است، باید تجدید نظری درباره‌ی سایتی که برای خرید فالوور اینستاگرام انتخاب کرده‌اید، داشته باشید. اگر دقت کنید، برخی از فروشندگان فالوور اینستاگرام تأکید می‌کنند که فالوورهای آن‌ها واقعی هستند و برخی دیگر هیچ اشاره‌ای به این موضوع نمی‌کنند. پس حتما فرقی بین این دو وجود دارد. اگر خرید فالوور را بدون تحقیق و جست‌وجو انجام داده‌اید، بهتر است در اولین دوربرگردان، دور بزنید و به اول مسیر بازگردید.

شما باید یک بار دیگر، مرحله‌ی خرید فالوور اینستاگرام را رد کنید، ولی این‌بار با دقت و مکث بیشتری.

هنگام خرید فالوور اینستاگرام از سایت فروشنده در مورد واقعی و ایرانی بودن فالوئرها سوال کنید و با اطمینان دکمه‌ی خرید را فشار دهید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام، عکس‌های آبی و روشن پست کنید!

به غیر از خرید فالوور اینستاگرام، یکی از راه‌های جذب فالوور، نشان داده شدن پست‌های شما، در بخش اکسپلور اینستاگرام یا در نتایج جست‌وجوی کاربران است. اگر پست‌های شما، لایک و کامنت زیادی دریافت کنند، احتمال نمایش آن‌ها در این بخش‌ها، چندین برابر می‌شود. به همین منظور، باید پست‌هایی را منتشر کنید که جذاب باشند تا مخاطبان به صورت ناخودآگاه آن‌ها را لایک کنند یا کامنت بگذارند.

براساس یک تحقیق، پست‌هایی که رنگ آبی در آن‌ها غالب است، 24 درصد بیشتر از پست‌هایی که در آن‌ها رنگ‌های نارنجی و قرمز غالب است، لایک می‌گیرند. از طیف رنگ آبی، آبی آسمانی، آبی مایل به بنفش و آبی پررنگ، جذابیت بیشتری داشته‌اند. شاید طرفدار رنگ آبی نباشید، ولی اگر لایک و فالوور بیشتری می‌خواهید باید به اعداد و ارقام اعتماد کنید.

همچنین تصاویر روشن، لایک بیشتری را نسبت به تصاویر تاریک جذب کرده‌اند. پس تصاویر را با نور کافی و واضح بگیرید و تغییر دهید و منتشر کنید.

برای جذب فالوور اینستاگرام، کپشن‌هایی ترغیب‌کننده بنویسید

واژه‌ها نیز می‌توانند همچون خرید فالوور، ابزاری برای جذب فالوور باشند، اگر از آن‌ها درست و به‌موقع استفاده کنید. کپشن‌ها، جولانگاه اصلی واژه‌ها هستند و رابطی بین شما و مخاطبانتان. اگر استراتژی صحیحی در نوشتن کپشن داشته باشید، مخاطبان فعلی شما، می‌توانند مُبلغانی ارزشمند برای پیج شما باشند. اگر کپشن‌ها ترغیب‌کننده باشند و شوق یا هم‌دلی فالوورها را برانگیزنند، فالوور‌های شما، کامنت می‌گذارند و شاید دوستان خود را زیر پست تگ کنند و از این طریق، مُبلغی برای پیج شما شوند. فراموش نکنید که در کپشن، از فالوورهای خود بخواهید که نظراتشان را کامنت کنند.  

اگر میانه‌ی خوبی با واژه‌ها ندارید، می‌توانید با ترتیب دادن یک مسابقه، فالوورهای خود را تشویق کنید که پست‌ها را لایک کنند و دوستان خود را تگ نمایند. البته این روش، مثل یک شمشیر دولبه عمل می‌کند. چون تگ کردن افراد با نیت جایزه صورت می‌گیرد و کسانی که تگ شده‌اند با دیدن جایزه‌ای بودن پست، ممکن است سریعا پیج شما را ترک کنند. پس تگ کردن طبیعی، روشی مطمئن‌تر است.

البته دقت کنید که این روش‌ها بهتر است پس از خرید فالوور اینستاگرام انجام گیرد تا کسانی که تگ شده‌اند با دیدن تعدادی بالای فالوور، اشتیاق مضاعفی برای فالو کردن صفحه‌ی شما داشته باشند.

نتیجه‌گیری برای راه‌های جذب فالوور واقعی

شما باید پروژه‌ی جذب فالوور واقعی را به صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت پیش ببرید. از جنبه‌ی کوتاه‌مدت، خرید فالوور واقعی اینستاگرام را با تحقیق و ارزیابی دنبال کنید و از جنبه‌ی بلندمدت، انتشار پست‌ها و کپشن‌های محبوب‌تر را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهید.



:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید فالوور اینستاگرام , فالوور اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مولود

وقتی خرید فالوور اینستاگرام را به عنوان بخش مهمی از استراتژی پیشرفت پیج خود انتخاب می‌کنید، باید کارهایی را نیز پس از خرید فالوور انجام دهید که به سود حداکثری از خرید فالوور برسید. در اینجا به طور مختصر به برخی از این امور اشاره می‌شود.

خرید فالوور

1. لایک و کامنت برای کاربران فعال پس از خرید فالوور

پس از خرید فالوور و به دست آوردن چند هزار فالوور، هشتگ‌های مرتبط با پیج خود را دنبال کنید و پست‌های کاربرانی را که فعالیت به نسبت زیادی دارند، لایک کنید و در حد امکان، برای آن‌ها کامنت بگذارید. این استراتژی در جهت استفاده‌ی حداکثری از فالووری است که می‌خرید.

اگر فرصت کافی برای انجام چنین کاری ندارید، می‌توانید به سراغ خرید فالوور هدفمند بروید که این کارها را در تعداد بالا برای شما انجام می‌دهد و نیازی نیست شما کاری بکنید.

2. استفاده از هشتگ‌های پرطرفدار پس از خرید فالوور اینستاگرام

بلافاصله پس از خرید فالوور اینستاگرام باید پست‌هایی در پیج خود بگذارید و از هشتگ‌هایی که بسیار محبوب هستند و کاربران آن‌ها را دنبال می‌کنند، استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که در معرض دید بسیاری از افراد قرار بگیرید. اگر آن‌ها به پیج شما مراجعه کنند و تعداد بالای فالوئر را ببینند، شانس اینکه صفحه‌ی شما را فالو کنند، بیشتر می‌شود.

3. گذاشتن پست در ساعت‌های مختلف، پس از خرید فالوور اینستاگرام

شاید در گوشه و کنار دیده باشید که می‌گویند بهتر است در ساعت‌های خاص و مثلا آخر شب پست بگذارید. این مسأله تا حدودی درست است، اما نباید همه‌ی پست‌های خود را محدود به این ساعات کنید. چون ممکن است بخشی از کاربران به دلایل مختلف، فقط در روز از اینستاگرام استفاده کنند و شما آن‌ها را از دست بدهید.

پس در روزهای ابتدایی پس از خرید فالوور اینستاگرام حتما در ساعت‌های مختلف از روز، پست بگذارید.

4. استفاده از عکس‌های باکیفیت پس از خرید فالوور

وقتی نکته‌های قبلی را انجام دادید و افراد وارد پیج شما شدند، تصاویر، معرف پیج شما هستند و تفکر شما را نمایندگی می‌کنند. تصاویر، به مثابه‌ی روح پیج شما عمل می‌کنند و به صفحه‌ی شما زندگی می‌بخشند. هرچقدر این تصاویر باکیفیت‌تر و جذاب‌تر باشند، پیج شما سرحال‌تر به نظر می‌رسد و افراد بیشتری را با خود همراه می‌کنند. در حقیقت، اینستاگرام، مهد عکس است و با تصویر زنده است.

اگر پس از خرید فالوور اینستاگرام از عکس‌های بی‌کیفیت استفاده کنید، حس خوبی به مخاطبان خود منتقل نمی‌کنید و آن‌ها تمایل خود را برای دنبال کردن شما از دست می‌دهند. پس اگر می‌خواهید مخاطبان، شما را فراموش نکنند، عکس‌های زیبا را در اولویت قرار دهید.  

5. تگ کردن مکان برای پیج‌های محلی

اگر پیج شما مربوط به یک محل جغرافیایی خاص است و به دنبال مخاطبانی از همان منطقه می‌گردید، بهتر است پس از خرید فالوور اینستاگرام، پست‌های خود را با تگ شهر و منطقه بگذارید. با این روش، افراد را هدفمندتر انتخاب می‌کنید و درصد موفقیت را افزایش می‌دهید. این شیوه، مخصوصا برای کسب‌وکارهای محلی، بسیار کارگشاست.

6. درخواست از دوستان و آشنایان، برای تگ کردن پیج شما

شما باید پس از خرید فالوور اینستاگرام پیج خود را به انحاء گوناگون به مردم معرفی کنید و بیشتر دیده شوید. یکی از بهترین راه‌ها برای این امر، تقاضا از دوستان و آشنایان است. به این صورت که پیج شما را در استوری و پست‌های خود تگ کنند و از این طریق، پیچ شما را معرفی نمایند. هرچقدر دوستان شما در اینستاگرام محبوب‌تر باشند و فالوور بیشتری داشته باشند، تأثیر این تگ کردن، دوچندان می‌شود.

اگر این درخواست از دوستان را پس از خرید فالوور مطرح کنید، استراتژی بهتری پیش گرفتید؛ زیرا اگر فالوورهای دوستان شما، به پیج شما سر بزنند، با دیدن تعداد بالای فالوئر، علاقه‌ی بیشتری به پیج شما نشان خواهند داد.

 

اگر مجموعه کارهایی را که در اینجا به آن‌ها اشاره کردیم، پس از خرید فالوور اینستاگرام انجام دهید، نتیجه‌ی رضایت‌بخش‌تری از خرید فالوور خواهید گرفت.



:: برچسب‌ها: خرید فالوور , خرید فالوور اینستاگرام , فالوور اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مولود

خرید فالوور اینستاگرام

اگر هنوز تجربه‌ی خرید فالوور اینستاگرام نداشته‌اید، ممکن است با دیدن عنوان «خرید فالوور ایرانی» این پرسش در ذهن شما شکل بگیرد که آیا خرید فالوور ایرانی با خرید فالوور خارجی و غیرایرانی فرقی هم دارد؟ از طرف دیگر، شاید برای خرید فالوور اینستاگرام دست به مهره برده‌اید اما توجه چندانی به ایرانی بودن یا نبودن فالوورها نکرده‌اید. در صورتی که در یکی از این دسته‌ها قرار می‌گیرید و می‌خواهید اقدام به خرید فالوور کنید، مطالعه‌ی این مطلب را در رده‌ی اول فهرست تحقیقاتی خود قرار دهید.

آشنایی با نحوه کار فالوورهایی که خریده می‌شوند

وقتی برای خرید فالوور اینستاگرام مصمم می‌شوید، باید با شیوه‌ی کار این نوع فالوورها هم آشنا شوید. روش‌های گوناگونی برای تبلیغ پیج اینستاگرام وجود دارد، اما در روشی که فقط تعداد فالوئر پیج شما افزایش پیدا می‌کند، فالوورها معمولا از یک نوع هستند. این فالوورها از پیج‌هایی هستند که فعالیت خاصی ندارند و صرفا برای فالو کردن ایجاد شده‌اند. اگر به صفحات این فالوورها رجوع کنید، متوجه این موضوع خواهید شد. پس در واقع زمانی که می‌خواهید به سراغ خرید فالوور اینستاگرام بروید، باید به این موضوع دقت کنید.

اهمیت ایرانی بودن یا نبودن فالوور هنگام خرید فالوور اینستاگرام

آنچه منجر می‌شود اکثر پیج‌های ایرانی تمایل داشته باشند که فالوور ایرانی بخرند، مشکلاتی است که ممکن است برای پیج ایجاد شود. اینستاگرام روزبه‌روز سیستم‌های تشخیص صفحات جعلی را بهتر می‌کند و می‌تواند فالوورهایی را که در پکیج‌های خرید فالوئر استفاده می‌شوند، شناسایی کند. اگر این فالوورها در پیج شما وجود داشته باشند، اینستاگرام از اعتبار پیج شما می‌کاهد و ممکن است برای چند روز پست‌های شما را در بخش اکسپلور اینستاگرام نمایش ندهد.

از سوی دیگر، اگر پیج شما تازه‌تاسیس باشد و پست‌ها، لایک‌ها و کامنت‌های زیادی نداشته باشد، وقتی مشتریان به پیج شما سر می‌زنند و رقم بالای فالوور شما را می‌بیند، احتمال می‌دهند که شما با خرید فالوور توانسته‌اید به این اعداد و ارقام دست پیدا کنید. برای اینکه به این تصور خود عینیت ببخشند، به بخش فالوورهای پیج شما مراجعه می‌کنند و تعدادی از آن‌ها را رصد می‌نمایند. اگر فالوورهای شما فعال نباشند و یا بیو و عکسی نداشته باشند، فرضیه‌ی ذهنی مشتریان ثابت می‌شود و به احتمال زیاد از خرید کردن از پیج شما منصرف می‌گردند.

بنابر آنچه گفته شد، خرید فالوور ایرانی بهترین شیوه برای خرید فالوور اینستاگرام است. اما فالوور ایرانی چه مشخصاتی دارد؟ در ادامه بخوانید.

نقش بیو و عکس در خرید فالوور اینستاگرام

برای تشخیص ایرانی بودن فالوورهایی که در پکیج‌های خرید فالوور اینستاگرام ارائه می‌شود، باید به نام، بیو و عکس آن‌ها توجه کنید. وقتی قسمت نام و بیوگرافی در یک صفحه، به زبان فارسی نوشته شده باشد، آن پیج به عنوان یک فالوور ایرانی شناخته می‌شود. همچنین تصویری که برای یک صفحه انتخاب شده، باید با المان‌های ایرانی بودن عجین باشد تا تصور درستی ایجاد کند.

این نکته از این نظر نیز مهم است که وقتی مشتریان شما به فالوورها نگاه می‌کنند، اکثرا نام‌های ایرانی و بیوهایی به زبان فارسی می‌بینند. پس ایرانی بودن فالوور را در هنگام خرید فالوور اینستاگرام مد نظر قرار دهید.

نقش پست در خرید فالوور اینستاگرام

فاکتور دیگری که برای مشتریانی که تحقیق بیشتری روی فالوورها می‌کنند، اهمیت دارد، نوع پست‌هایی است که فالوورها در پیج خود دارند. فالوورهایی که با خرید فالوئر اینستاگرام به دست می‌آورید، معمولا در صفحات خود، تعداد اندکی پست گذاشته‌اند. برخی از اعضای اینستاگرام برای آنکه از محبوب بودن پیج شما مطمئن شوند، به برخی از فالوورهای شما سر می‌زنند و تعداد پست‌های آن‌ها را مشاهده می‌کنند. همچنین ممکن است به منشن پست‌ها هم توجه کنند. اگر این پست‌ها ایرانی باشند، مسلما تاثیر بهتر در ذهن افراد خواهد داشت.

البته امکان دارد پیج‌های فالوورها خصوصی (پرایوت) باشد. در این صورت، تعداد فالوور و فالووینگ و تعداد پست اهمیت می‌یابد.



:: برچسب‌ها: فالوور اینستاگرام , خرید فالوور , خرید فالوور اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد